anttila

Django unchained som jag och Emil såg på bio igår var riiiiktigt bra, så tips tips på den!
Tisdagen däremot har inte erbjudit så mycket roligt på menyn, men sånna dagar måste det ju få finnas också. Har varit i skolan och haft grupparbete, pluggat lite hemma, tränat och nu är det återigen dags för lite plugg innan jag tänkte slänga mig i soffan och se gårdagens top model avsnitt.

IMORGON däremot blir det en myyycket rolig dag igen.
Jag och Camilla tänkte dra på scharinska och se ingen mindre än Kristian Anttila. Gratiskonsert på en onsdag låter hur gött som helst i mina öron, snacka om vardagslyx. Sen var det ca hundra år sedan jag var på en spelning senast, lääängtar. Extra plus att jag aldrig sett Anttila live förut, det har länge varit ett mål att ha honom på listan över artister-jag-sett-live

Kommentera inlägget här :