effektiv

Idag har jag varit effektiv!
Ja.. I alla fall på pluggsidan. Har skrivit en utav tre av tentafrågorna på hemtentan som har deadline den 6 november. Fortsätter jag såhär kommer jag ju knappast behöva stressa ihop något som sist. På tal om den senaste hemtentan så fick vi betyg på den igår och jag blev godkänd, sjuuuukt skönt. Det var som en klump som släppte när jag såg betyget.

I övrigt idag har jag väl inte gjort något speciellt.
Var på iksu och körde en riktigt jobbigt pass med Amanda. Bodystep hette det, har ju en riktigt kass koordination så det gick väl inte superbra för mig i att hänga med i alla rörelser men det var sjukt jobbigt ändå. Riktigt skönt.

Nu ska jag ta mig en dusch sedan avsluta kvällen med ett välförtjänt avsnitt av gossip girl.
Ciao

Kommentera inlägget här :