time to sleep

Ska alldeles strax gå och lägga mig, är helt slut i kroppen och känner redan nu att jag kommer ha en jäkla träningsvärk i låren imorgon.
Körde nämligen bodypump (mitt favoriiitpass!) ikväll och jag utmanade mig själv med att lägga på mer vikter än vanligt på benlåten. Tycker dock det gick riktigt bra idag. Får alltid en enorm pepp på träning just på måndag, sen brukar peppen minska mer och mer under veckan haha.. Men har som mål att träna i alla fall 6 utav 7 dagar denna vecka, komma igång lite. Har varit lite trögt på träningsfronten den senaste veckan då jag inte alls var motiverad och körde ett pass på hela veckan... fy skäms.
 
Meenmen slut snackat om träning nu då.
I övrigt idag har jag varit i skolan en mycket kort stund och förberett inför seminarium imorgon och när jag kom hem tog jag och läste lite litteratur också. Har även tvättat och lagat mat. Det blev en form av korvstroganoff idag med tacokrydda! låter kanske inte som någon höjdare men det blev riktigt gott faktiskt. 
 
Nu ska husmora Lina (som Emil kallar mig....) gå och lägga sig så hon har någon energi över för morgondagen!
God natt
 
 

Kommentera inlägget här :