ops

Har inte blivit mycket till uppdatering dom senaste dagarna här. Men det beror på att det är näst sista veckan med B-uppsatsen och jag och Amanda ligger i som tusan nu för att bli klar med all text nu den här veckan för att sedan kunna ägna nästa vecka åt att korrekturläsa och finslipa. Bortsett från B-uppsatsen händer det väl inte sä värst mycket.. så det finns helt enkelt inte något värt att dela med sig av. JO kan ju tala om att jag igår äntligen var till läkaren och kollade upp magen! Bra där Lina. En annan sak jag kan berätta (som jag nog tidigare nämnt) är att i helgen är det Brännbollsyran! Kommer bli en massa brännbollsspelande, festande, utklädning osv osv osv. Lite ångest då jag fortfarande inte har fått tag på kläder till min utklädnad, meen det löser sig nog.
Nääääeee
nu ska jag spela lite the sims.
Tack o hej

Kommentera inlägget här :