Vardagslivet

Dagarna snurrar på och jag har fortfarande ingenting vettigt att komma med här känner jag.
Idag började vi en ny kurs dessutom som kommer vara rätt intensiv, många uppgifter att göra. Vilket känns lite drygt. Men det är ju vår snart, så man ska väl inte klaga, snart har jag gjort ett helt år på min utbildning!
Den nya kursen som vi började med idag är en metodkurs där första uppgiften går ut på att vi ska recensera varsin B-uppsats. Min är på 29 sidor med deadline på måndag. Liiite småhets med tanke på att det är Umeå open som börjar imorgon, så det kommer inte bli mycket tid över för att plugga den här helgen.
Jag och Emil har spenderat eftermiddagen åt att storstäda lägenheten. Tre kompisar till Emil ska bo hos oss i helgen när det är Open, så man vill ju att det ska se någorlunda städat ut då!
Nu ska vi strax äta middag, det blir något så oglamouröst som pölsa!
Inte den finaste maten, men ibland blire så. Snabbt, enkelt och... tja helt okej gott.

Kommentera inlägget här :