Funderar

Tjenamors.
Dagen har gått åt till att förbereda inför slutseminariet på uppsatsen som är imorgon. Har suttit och läst 3 stycken uppsatser som ska opponeras på imorgon. Lite halvdrygt, men det känns ändå bra, för när det är gjort så är vi klaaaar! SOMMAAAARLOV (kan man säga sommarlov...?) Så mitt största bekymmer just nu är när jag ska åka hem? Hade tidigare tänkt att jag skulle åka lördagmorgon då min klass skulle ha en uppsatsfest på fredag som jag inte ville missa, men nu är den inställd vilket innebär att jag egentligen skulle kunna åka hem redan torsdag eller fredag. MEN samtidigt vill jag hinna spendera lite tid med Emil innan jag åker och eventuellt hitta på någon sista grejj med folket här uppe innan man drar hem för sommaren. HUR SKA JAG GÖRA?!. Hittade en 99:- kronors resa på lördag, 05.30 som jag blev lite sugen på att ta, men jag får se helt enkelt.
Vore ju i alla fall sjukt värt om man kunde lyckas få tag på en rabatterad resa.

Kommentera inlägget här :