Dagarna på dagarna

I onsdags var jag in till Gatufesten på kvällen med Danne och Olsén. Man måste ju passa på att dra in då det är gratis, himla dyrt med 3-dagars iår tycker jag så därför går jag bara en betaldag iår vilket blir lördagen. Det var himla mycket folk och drag där i onsdags i alla fall, dock vart man ganska less på att stå och trängas och tappa bort varandra hela tiden så vi drog hem vid ca 23.30.

Idag har jag i princip inte gjort någonting alls, förutom att ligga och sola samt att jag var till ica maxi och handlade lite. Just nu sitter jag och konstruerar en ny och väldigt bra playlist på spotify. JAG ÄLSKAR MUSIK. Funtar på att sätta mig i bilen och köra runt lite och lyssna på musik, det är ju typ det bästa som finns.

Ikväll någon gång kommer äntligen Emil hit!
Stannar gör han dock bara till söndag, buhu.

Kommentera inlägget här :