Summering av helgen

Jag borde verkligen plugga nu istället för att blogga... har redovisning imorgon, som vanligt....
Men tänkte summera helgen!
Torsdag: Jag gick i skolan som vanlig, skrev på hemtentan och sedan på kvällen kom äntligen min älskling. Vi slog oss ner i sängen och kikade på nya avsnittet av 2 and ½ men, helt okej. Sen blev det sova sova säng säng
Fredag: Jag drog till skolan och skrev klart och skickade in min tenta. Emil drog på arbetsintervju. Sen hem och duscha och fixa sig, sedan tog vi taxi ner till stan och käkade sushi (firade 2årsdagen lite lätt), jag tog 15 bitar, hahah nådigt mätt man blev då! Så satt vi där ett bra tag och åt och surrade. Sedan promenerade vi bort mot bion och såg Jägarna 2 (tidiga bion). Sen när den var slut så gick vi till en mysig pub/nattklubb som heter teater cafét, där anslöt även Tobias och Lena oss. det var trevligt, drack lite drinkar och surrade, myspys. Blev buss hem runt 12 snåret och sova.
Lördag: Handla lite mat + alkohol, drog senare på eftermiddagen bort till Tobias och Lena och såg hockeyn, Timrå mot Djurgården, ingen kommentar om den matchen... Bjöds på hemmagjord pizza, gött. Sen anslöt lite mer folk där och vi drack lite och lekte lite lekar och hade allmänt trevligt.
Söndag: Städat och plockat i lägenheten, åt lite pizza till middag igen... fetto time... sen så blev det mest slappa. Sedan drog Emil hem. Tråkigt. Alltid lika ledsamt när han åker. Hatar att behöva ha distans förhållande, det suger... men det går! Man får stå ut. Förhoppningsvis så löser det sig snart!
Bjuder på lite bilder
Min fina!
Maaaassa sushi, så gott
Min goda drink som Emil bjöd mig på
eehh.. outfit under fredagskvällen. Nya skor har jag! Får visas snarast
Emil var peppad på hockey!
Charader på lördagskvällen, denna lapp fick jag, måste jag säga att den var omöjlig?
Emil spelade lite gitarr på söndagsförmiddagen, mys det

Kommentera inlägget här :