sjuk...

Igår gjorde jag ingenting speciellt.. tog en promenad på förmiddagen i solskenet och skrev hemtenta på kvällen.
Gick och la mig runt 11, men somnade inte förrän efter 1 någon gång... mådde så dåligt! Snorig, varvat med igentäppt, hosta, ont i halsen och frös som en dåre, sov med dubbla täcken men frös ändå!! Idag när jag vaknade kände jag mig typ bara än värre plus att det känns lite som att jag har feber... så jävla trist. Måste pallra mig till skolan idag för har 2 viktiga föreläsningar, vill inte missa dom.
Sjukt irriteradne att jag blivit sjuk dock... imorgon har vi ju liksom maskeradfest på schemat. Det kan man ju inte missa!
Får se hur länge jag pallar vara i skolan idag.. mår jag allt för dåligt så måste jag nog dra hem, men men hoppas jag slipper det!
Nu måste jag klä på mig
ciao

Kommentera inlägget här :