Rännande

Drog till skolan runt 11 tiden idag för att summera omvärldsanalysen för den här veckan, sedan möta upp min "grupp" för våld och porr seminariet som för övrigt var klockan 3. Känner att jag hade kunnat dragit liiiiite senare till skolan idag. Men men, det gick ju, lite drygt att sitta och invänta seminariet bara. Men vi satt några stycken ur min nollningsgrupp och smed lite planer inför sittningen imorgon, kommer nog bli sjukt roligt imorgon. Seminariet gick ju bra också kan jag ju lägga till bara för att.. drog till E-puben på EPP (efter plugget pub) efter seminariet och mötte upp några. Blev lite snack och intag av lite cider. Nu har jag precis slängt ihop lite käk och tryckt i mig.
Ska strax iväg igen, blir en liten kvällsfika med gröna (min nollningsgrupp) på Wayne's i stan för att fortsätta smida planer till spexet vi ska göra på sittningen imorgon. Vi bara måste bli årets nollningsgrupp! Tror vi har en stor chans också hehe.
EPP!

Kommentera inlägget här :