Muntlig redovisning

Japp så som överskriften säger, det är vad man har gjort idag, pratat i en hörsal inför 70 pers!
Haha det var lite nervöst, men inte så hemskt som det låter. Vi var ju i grupper som tur var så man stog ju inte som själv där framme och pratade.
Var ju som sagt ganska bakis när jag klev upp, men hävde i mig massa vatten och promenaden bort till skolan gjorde susen. Var i skolan från 13-17 idag, inte så farligt. Imorgon har vi våran första föreläsning, det ska bli intressant. Dessutom släpps vår hemtenta ikväll som vi har deadline på redan nästa vecka. Hoppas för guds skull att det inte är någon jätte jobbig tenta.
Sen jag kom hem från skolan har jag diskat lite, ätit mat och skrivit klart mitt personporträtt som har deadline på fredag, skönt att få den gjord.
Men men nu tänkte jag lägga min på sängen och dyka ner i lite kurslitteratur.

Kommentera inlägget här :