Missöde

Vilket drama jag var med om igår om jag får säga det själv... eller ja, egentligen var det ju inte så farligt, men nu när jag är här uppe själv så är man lite skör, så jag blev fruktansvärt less.
Skulle uppdatera iphonen igår,när jag trodde att uppdateringen var klar så jag drog jag ur telefonen ur  datorn.... och det skulle jag inte ha gjort. Tydligen var ju inte uppdateringen klar så telefonen ballade ur och jag blev tvungen att återställa den, jävla skit. Men okej tänkte jag, det är bara att knappa in pinkoden så kan jag fixa med telefonen sen... men nej, så enkelt var det inte. För min pinkod (som jag inte hunnit lärt mig) står på ett kort som ligger hemma nere i Timrå... 25 mil härifrån... Och innan jag fick tag på någon via FB som kunde säga åt emil och sen att emil kunde ringa mamma. Väl när mamma ska leta fram den där förbaskade koden, så hittar hon den inte, kortet är spårlöst borta. Då blev jag sjukt frustrerad. Kommer ju inte åt telefonen, och telefonen är ju fan viktig!!!
Så idag måste jag leta rätt på en Telia butik. Måste sätta mig på en buss och åka ner till stan (creepy!!) Lär ju virra omkring där ett bra tag innan jag hittar den där jävla butiken. MÅSTE HA ETT NYTT SIMKORT NUUU!!
Ja... jag är less

Kommentera inlägget här :