Maskerad time

Yes, det blev snabba ryck hem från skolan idag efter föreläsningen som slutade 15.00. Egentligen har jag inte tid att sitta här... men det får bli ett kort inlägg. Försöker få i mig nå mat samtidigt som jag skriver också.
Ikväll är det alltså maskerad på Mariehem som gäller, hela klassen tillsammans inte bara min nollningsgrupp. Vi är väl cirka 80 pers i klassen skulle jag tro, så det blir nog skoj! Om cirka en timme kommer Martina och Amanda över till mig, då vi ska fixa oss gemensamt (vi har ju som sagt samma tema) och förfesta lite sen drar det iväg..
Bör dock vara lite försiktig med alkoholen ikväll då jag är redligt förkyld samt har tagit 3 alvedon idag...
Ingen sovmorgon blir det imorgon heller då hyresvärden kommer 8.45 för att byta lås på dörren haha.
Men men
nu måste jag kila!

Kommentarer :

#1: linnea

Ta det lugnt med alvedon och alkohol. Alvedon är leverskadande.. Tillsammans med alkohol är det inte det bästa. Ta ipren istället :)

skriven

Kommentera inlägget här :