Måndag

Sjukt tröttsamt att kliva upp ur sängen idag.
Har varit helt sinnesjukt trött hela dagen. Hade i alla fall samling med min grupp vid 8 för att gå igenom lite inför vår redovisning vid 10. När den var klar så satt vi och planerade lite inför veckans uppgift.
Sedan drog jag ner på stan där jag mötte upp Amanda, vi käkade lite sen gick vi runt och kikade lite. Köpte en stor fin halsduk, ett armband och strumpbyxor.
Måste få tag på nå snyggt nagellack också och ett par skor inför sittningen, har lite smått panik.
Lite bilder på det jag köpte:
Ett par snygga boots som jag beställde från nelly förra veckan, 399:- lätt värt.
armband från monki
Stor och mysig halsduk från Monki. Haha gillar minen på mig.... not
Där ser man ju mitt lite smått failade hår också.
Köpte hårfärg för jag hade tänkt bli av med min 2dm stora råttfärgade utväxt.
Köpte HårFÄRG och inte Blekning... men ändå ser det ut som håret har blekts?
Lite panik... fast det ser helt ok ut ändå, går att leva med

Kommentera inlägget här :