Lång dag

Lyckades pina mig igenom skoldagen ändå! Det gick helt okej, kände mig inte sådär på topp menmen.
Idag delades vi in i nya grupper igen inför kursen omvärldsbevakning som vi ska läsa nu parallelt med introduktionskursen. Så nu har man två grupper att hålla reda på. Dock roligt att få byta grupp oså ibland så man får chansen att snacka med lite nytt folk. Efter sista föreläsningen som slutade klockan 16 idag, drog jag, Amanda och Martina ner på stan för att få lite inspo till maskeraden som vi har imorgon temat är"jag kom precis ifrån...." och vi hade lite black out där ett tag tills vi upptäckte perukerna! Vi ska alla tre klä ut oss till uma thurmans karaktär ifrån pulp fiction haha. En film som jag inte ens sett, men det blir nog bra!
Haha Amanda testade peruken:
Det blir nog skoj imorgon, däremot är jag ju inte så kry, så har laddat upp med alvedon och nässpray och grejjer. dessutom tänkte jag he i massa vitlök i maten jag ska laga, det ska ju tydligen hjälpa mot förkylning!
Menmen, har inte tid att sitta här längre.
Har en tvättid att passa!
ciao

Kommentera inlägget här :