Inflyttning!

Yeeey, idag får jag och Emil flytta in i lägenheten, känns superb.
Dock mindre roligt att nu när man blivit bortskämd med att bo på ålidhem så är sjuuukt nära campus så ska man flytta till carlshem som ligger en bit bort, men fortfarande nära dock.. Drygt bara att jag inte har någon cykel här uppe än! Segt att gå.
Menmen, får se om jag hinner med skolan idag, har samling med min grupp klockan 12 för att göra en snabb gruppuppgift, sen klockan 13 har vi föreläsning igen. Vill verkligen inte missa föreläsningen. Men  det beror alldeles på när hyresvärden ringer och säger att jag kan hämta nycklarna. Nycklarna måste ju hämtas av mig eftersom det är jag som står på lägenheten..
Missar nog kvällen nollningsaktiviteter ikväll också, surt!! Men jag är ändå glad, inte varje dag man har inflyttning så. Plus att vi har typ 3 utgångar inplanerade på nollningsschemat nästa vecka + annat skoj.

Kommentarer :

#1: Emelie

Gud va kul!! Knäpp massa bilder sen så man får se hur det ser ut :D :D

skriven
#2: Emelie

Gud va kul!! Knäpp massa bilder sen så man får se hur det ser ut :D :D

skriven

Kommentera inlägget här :