I'm in Umeå!

Japp, drog alltså upp till Umeå idag då! Pappa och Emil åkte med mig, visade pappa vart min och Emils lägenhet ligger osså installerade jag mig hos Lena och Tobias där jag ska bo nu i en vecka. Dom har fin student 3a på ålidhem! Det märks att detta är ett studentområde! Mycket liv och rörelse, har sett lite nollningsmänniskor här och var. Här sitter jag, helt själv, i en stad som jag inte har så jävla bra koll på (men förhoppningsvis kommer få). Lena och Tobias skulle ner till Sundsvall över helgen, men dom kommer tillbaka på söndag så behöver ju inte vars själv allt för länge. Dock kan jag tycka att det är skönt att vara själv ibland! Var in på ica förut också, pappa handlade lite nödvändigheter åt mig! Bra sugen på att göra något ändå, nu när man ser alla studenter oså, men jag får hålla mig till måndag då nollningen drar igåg för min del. Ikväll blire nog inget speciellt, ska nog bara sitta här och ta det lugnt och imorgon blire nog till att ge sig ut på lite vandring och se över området lite. Checka in skolan oså!
Bjur väl på några bilder då också kanske, vi får se.

Kommentera inlägget här :