YEY

Min motivation till att plugga är lika med noll kan jag lova... Det går åååt helveeete.
Menmen, jag får hetsplugga på söndag helt enkelt!
Om lite mer än 2 timmar anländer fröken Forsell med bussen hit till Umeå. GÖTT! Hon kommer stanna tills på söndag, imorgon anländer även Simon my dear friend hit. Vilken fin helg jag kommer ha!
En litet roligt missöde var ju att Camilla ska skriva högskoleprovet här uppe så hon kan hälsa på mig samtidigt. Båda vi hade fått för oss att provet var den här helgen... vilket det såklart inte är och detta fick vi reda på då hon redan bokat bussbiljett och allt. Men vad gör det! Jag klagar inte att hon kommer komma hit om 2 veckor igen!
Bjuder på några bilder från fejjan
Från en fest i slutet av sommaren
Från storsjöyran 09, fulla och glada
Twins att Peace&Love 09
Camilla i rött och jag i blått, klassresan i sexan! hahah
Firade Camillas 19årsdag, november förra året
Studentfest våren 2010

Kommentera inlägget här :