morotskaka ska smaka morot

Tröttsam dag! Har varit så extremt seg idag... kanske beror på att man kommer i säng så sent om kvällarna och dessutom inte kan somna när man väl ligger i sängen.
Men men. Hade i alla fall en liten föreläsning mellan 10-12 idag, efter den blev det lunch och invänta indesign lektionen som började klockan 15 för min del, drygt... Men man måste ju fördriva tiden liten, så jag och Amanda tog en lite promenad på campus och sen gick vi för att upptäcka något nytt fik. Det fick bli fiket i universum, där köpte jag en morotskaka som inte smakade som en sådan.
Nu ska jag lägga in lite bilder som jag och Amanda knäppte idag som vi ska ha till våra personporträtt, leka lite PS med dom kanske? hehe, sen blir det sammanställa personporträttet i InDesign så man fårt det bort gjort.
den såg god ut, men smakade inte allt för gott..
Amanda var nog inte så nöjd med sin brownie heller haha

Kommentera inlägget här :