Medicate it right

Kom inte på någon bra överskrift så tog en låttitel från deportees nya.
Slapp dag, tog en promenad bort till ica ålidhem och handlade lite onödvändigheter he he.
Det är inte för intet hösten är min favorit årstid, den är så vacker och mysig. Idag har det varit väldigt fin väder, så dagar som dessa klagar man inte över att behöva gå till affären och handla.. Dock lär ju snön och kylan komma snart och då blir det nog inte lika roligt, huvva.
Eftet jag varit och handlat tog jag tag i lite städning, skrubbade hela köket... Luckorna var ju full av massa äckliga fläckar. Så idag tog jag äntligen tag i det och nu ser köket mycket fräshare ut. Pratade lite med mami i telen också, hon gav luren mot min bäbis öra, så när jag sa hans namn med såndär tillgjord fjantröst som jag alltid gör när jag pratar med han så började han genast vifta på svansen och t.o.m gnälla lite, haha sötnosen! Mamma ska skicka med Emil lite älgkött när han kommer upp hit på onsdag, lyx att få älgkött! Men vad jag ska laga av det, det vettetusan alltså..
Ne jag ska nog hoppa in i duschen jag, är så sjukt sluskig så det finns inte
bild från min promenix till ica förut

Kommentera inlägget här :