Happy

Idag ringde Emil till mig med världen bästa besked! Han har fått jobb här i Umeå och börjar den 14 november, äntligen!!
Kunde inte vara gladare.
Sjukt slapp dag har det varit för övrigt, hade ju inget i skolan idag heller så jag tog en rejäl sovmorgon, klev upp typ 12 hehe. Sen runt 15 drog jag till universitetsområdet och corona där det blev lite EPP (efter plugget pub) med några klassisar, väldigt trevligt. Dom har ju music quiz på coronas EPP så vi var ju såklart tvungen att vara med. Karl, ifrån min klass vann och bjöd på öl (hans vinst). Öl är väl inte direkt någon höjdare men.. haha. Vi satt på coronoa ett bra tag, från typ 15 till strax efter 18. Var vrålhungrig efter corona så jag och Amanda drog hem till henne och lagade tacos och kollade på idol.
Nu ska jag nog dra ner någon film eller serieavsnitt eller något sen blire nog kudden.
cider, jag köpte 3 stycken och kände mig lite dragen på det... hur ILLA är inte det?
Fint torn
Karls vinst, öööl

Kommentera inlägget här :