tänker bara på mat

Förut när jag gick hem från gymmet, så gick jag och tänkte på mat (var jävulskt hungrig) och då kom jag fram till att sedan jag flyttade till Umeå så är det jätte många olika maträtter jag inte äter längre... fast som jag vill äta såklart. Nu blir det liksom typ samma hela tiden, inte så stor variation som när man bodde hemma. Såååå imorgon är det ju helg och då hade jag tänkt ge mig på att laga något thailändskt, har ju faktiskt en thaireceptbok som jag aldrig andvändt mig av. Hoppas det går vägen!
För övrigt är jag sjukt sugen på sushi också, inte så att någon vill gå på sushidejt med mig?

Kommentarer :

#1: Emil

Dejt taget ;D

skriven
#2: Lina

Ja men Emil är ju över en vecka innan du kommer hit, hur ska jag klara mig sååå länge :(

skriven
#3: F

Jag önskar verkligen att jag gillade sushi, men den enda erfarenhet jag har av det tyckte jag smakade kallsup och rengöringsmedel ;)

skriven

Kommentera inlägget här :