sickness

Efter många om och men släpade jag mig bort till iksu till slut.
Men det blev ingen hårdträning idag direkt.. har förbannat ont i vänsterfoten (har haft det i en vecka??)... får hets på den, vad är felet? Plus att jag mådde illa efter ett tag.
Kände ett riktigt sug efter pesto idag, så dete fick bli pasta med pesto.. Men ångrade det senare när jag stod på crosstrainerna, så jävla äcklig eftersmak och kände bara att jag ville spy upp skiten. BLÄ
Meeenmeen
Pappse ringde också, han eller snarare mamma som skrek i bakgrunden påminde mig om att det är fars-dag på söndag när dom kommer upp. Det hade jag totally glömt!
En annan rolig nyhet är att dom tar med sig min älskling!!! Rapp <3 the one and only dog
haha så stilig påskkärring
HAHAHA, känner inte igen mig själv när jag ser sista bilden?! den är från typ 07/08 tror jag

Kommentarer :

#1: emelie

ÅH söt hunden! :D hihi!

skriven

Kommentera inlägget här :