Multitasking

Tjenaaatjena
Kom in för en stund sedan, har varit en sväng på iksu och kört lite crosstrainer. Jag måste ha sett ut som en idiot för jag kollade på filip och fredrik på min skärm samtidigt, så jag stod typ och småskratta för mig själv... psyko.
Härligt att det är november och att man kan cykla utan att vara rädd för halka! Inge is på backen, däremot vattenpölar och regn som gjorde att jag blev dyngsur på vägen dit och hem...
Just nu färgar jag håret (måste bli av med min äckliga utväxt...) samtidigt som jag ska börja laga mat. Har datorn i köket så att jag kan lyssna på spotify också!
Niiiciiee
Får se vad som händer ikväll, det blir antingen hemmakväll igen med film oså eller traska bort till ålidhem för att vara nykter på fest. Vad låter roligast?

Kommentarer :

#1: ttheresebjörkman, :)

Hej!

fin blogg :D

Hur är det?:)

skriven

Kommentera inlägget här :