gymkort?

Sjukt uttråkad man kan vara då.
Sov alldeles för länge idag... vaknade halv 12, yey. Måste bli bättre på att ta vara på dagarna de dagar jag inte går i skolan. Sen dess att jag vaknat har jag suttit vid datorn endast, bra där Lina. Hade kunnat plugga lite, men det får bli ikväll istället. Om cirak en timme ska jag knata iväg till IKSU för att möta upp Rebecka och Johanna, är väl tänkt att jag ska köpa gymkort! Är verkligen på tiden. Hoppas det håller i sig bara. Jag är ju verkligen periodare när det gäller träning, har mina perioder då jag tycker det är skit kul och perioder då jag tycker det suger. I våras var jag ju väldigt aktiv, drog på gymmet minst 3 gånger i veckan, men sen fram mot sommarn så kom jag i en antigym period igen. Men nu så, hade jag tänkt köra igång! Får väl se hur mycket man kommer hinna träna, men minst 2 gånger i veckan i alla fall tycker jag man borde hinna med.

Kommentera inlägget här :