Frissan

Tröttsamt att ha introduktion en ny kurs klockan 8 på morgonen med världens tråkigaste lärare som svamla sönder.. Höll ut i de ynka 2 timmarna som kändes betydligt längre. Efter introduktionen begav jag mig till IKSU för att först klippa mig på Hårizont och sedan träna lite. Att klippa sig här i Umeå är ju feting dyrt! sjukt sämst, hemma kostar typ en klippning 380 och idag betaladae jag 470 och då var det studentrabatt t.o.m.  och bara en vanlig klippning, toppning alltså. Om man ska klippa sig lite mer avancerat så blir det dyrare ca 600 och uppåt. Sinnes!
Men men, jag gillade servicen och hon som klippte mig. Trots att mitt hår redan var väldigt rent så tvättade hon håret på mig samtidigt som man fick massage (stolen till handfatet var en massagestol). Dåligt avslappnad man blev då!
Någon större förändring i frillan blev det inte, toppade bara för att fräsha upp lite.
Nu är jag hemma och har precis käkat lite soppa i brist på annat.
Står mellan valet och kvalet just nu, ska jag städa eller plugga först?
Inget av dem känns ju vidare roligt....
Bilden togs före jag var till frissan... inte för att man skulle se någon större skillnad om jag la upp en efter bild men

Kommentera inlägget här :