En dag

Tjenatjena (hatar att inleda ett inlägg med hälsningsfraser...)
Imorse var jag död som en sten när jag vaknade. Men att stiga upp fick man ju så lov att göra ändå.
Drog mig iväg till skolan och skrev debattartikel med Sarah i min grupp och efter det drog jag till IKSU och tränade lite. Skönt att träna ju, fattar inte varför jag får mina hatar-träna perioder... lathet I guess. Efter IKSU drog jag hem och landade i datastolen. Har precis värmt på en matlåda ur frysen.. samma mat som jag åt igår, vadå enformigt? Men men, man överlever ju. Hur kan man orka stå och laga mat varje dag, bättre att laga storkok så slipper man laga lika ofta.
Måste berätta en sjuk läskig sak som hände förut haha. Jag hittade en gammal apelsin MER i en väska som legat ett bra tag... så när jag tänkte hälla ut den i vasken och bara snuddade vid korken så flög korken i all fart av och det small ashögt. Snacka om tryck det var i flaskan! Den hade förmodligen jäst, för det luktade sjukt illa ur flaskan och det rök ur flaskan haha. Fick typ en chock.
Roliga inlägg jag jämt skriver, not..
Men nu ska jag nog plugga lite sen ikväll ska jag ner på stan och gå på bio med Amanda, vi ska se filmen "en dag"!

Kommentera inlägget här :