Vacker låt

Finns inte på youtube så jag länkar till spotify HÄR istället
Lyssna! oerhört fin låt
Jag skulle dö för dig - Steget

Så rädd att du ska göra misstag
Så att jag ser svart och vitt
Jag vill vara din kärlek
Allt mitt är ditt

Så rädd att jag ska glömma bort dig
Du är så långt bort just nu
Vill ha kvar känslan inuti mig
Allt som är kärlek ger du

För dig finns jag
Finns du för mig?
Finns jag för dig?
För mig finns du

Så rädd att jag ska göra misstag
Som förändrar allting
Tänk om jag blir någon annan
Som inte känner någonting

Så rädd att du ska glömma bort mig
Hur du känner för mig
Du är mitt livs stora kärlek
Jag skulle dö för dig

För dig finns jag
Finns du för mig?
Finns jag för dig?
För mig finns du

För dig finns jag
Finns du för mig?
Finns jag för dig?
För mig finns du

Kommentarer :

#1: cam MUUHUUU

meeheeen sluta.

JAK deppaaa sönnneeeer

skriven

Kommentera inlägget här :