joppigt

Igår började min kurs, men vi fick kursbreven tidigare så jag har pluggat sen i torsdags.
huuualigen, det är ganska jobbigt.. och svårt, men man får bita i det sura äpplet bara.
Min första deltenta består av 3 frågor, jobbiga sådanna, har typ gjort 1 och en halv... måste vara klar fredagen 11 februari, men eftersom jag och Emil åker till Stockholm den 10 februari så måste jag vara klar senast den 9:e .. gah!
Men jag får slita som ett djur.
Sjukt svårt att behöva begränsa sig till max 1000 ord också.. har bara gjort en och en halv uppgift och är typ uppe i 600 ord.
Hur ska detta sluta?
Någon som har bra "plugga-på-universitets-tips"?
Hur man kan plugga smidigare alltsooo
tacksam för svar he hehe hf

Kommentarer :

#1: linnea

Mitt tips... Gör inte allt för djupt. Var rätt ytlig, brukar bli bäst så. I alla fall om man har en speciell ordgräns.

skriven
#2: Lina

Linnea: Jo jag har försökt göra det :) Märkte att det blev för mycket om jag ska överanalysera allt x)

skriven

Kommentera inlägget här :