OBS, känsliga läsare varnas....

ehe...
Det är så att doggie har fått diarré.. och eftersom jag är ensam hemma är jag den enda som kan gå ut med honom. Vanligtvis brukar jag gå ut med honom ca 4 gånger om dagen. Men nu sen han fått diarré... så ja, har det blivit lite mer. Inatt vaknade jag av att han gnällde och fick därför pallra mig upp halv 3 på natten och gå ut med honom, 3 timmar senare halv 6 ville han gå ut igen.. sen 8... sen gick jag med honom vid 10 också...
Alltså jag orkar inte?
Har inte fått sova en blund
Någon med hund som har något tips på vad jag kan göra för att lindra hans bajssjuka?
ehm ja.

Kommentarer :

#1: Elin

Men stackars pruppas! :( saknar han! det går nog över. prova annars att ge han lite fil i maten. har för mig att det ska vara bra :P

skriven

Kommentera inlägget här :