halloweenie dress..

Det löste sig ju ändå med halloween. Emils kusin ska ha fest så vi ska dra dit. Ruligt, slapp man sitta hemma, tackar och bockar för det! Nästa vecka åker jag till Göteborg och hälsar på syrran också, känns super bra, kommer bli roligt det med :)
Men på tal om halloween, fixade jag min outfit idag, inte lätt det där när man inte har tid att beställa någonting och samtidigt är det skit svårt att hitta någonting här hemma. Men jag hyrde lite grejjer, och köpte ett par overknee strumpor oså. Blev helt okej. Försökte får outfiten att se lite sådär "såhär-skulle-jag-aldrig-gå-klädd-i-vanliga-fall"
Tog en bild.. kan lägga upp den, dock ska det göras lite små ändringar, skor,smink o hår ska ju se annorlunda ut också.
får duga det där

Kommentarer :

#1: Elin

vilken snygg sexig outfit! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :