Studenten närmar sig

Heey
Yeey
Idag fick vi stundentmössorna, så fina så.
Man blir ju bra sugen alltså, längtar!!
Faaaast samtidigt har jag ganska panikångest.

Ska jag söka högskola till hösten eller inte?
Vill ju, men vet inte riktigt vad, så jag vet inte om jag är redo...
Hmm, vill ju dock inte bo hemma heller och hoppas på det bästa tills dess att jag klurat ut vad jag vill.
Har kollat igenom allt som finns att kolla igenom snart tror jag, vet fan inte vad jag ska göra.

Dock kom jag in på en intressant sida idag, blev väldigt intresserad faktiskt.
Nämligen språkkurs!
Tänkte att jag kanske hoppar på en sån i typ 4 veckor eller mer till hösten.
I tyskland of course, Berlin!! Verkade hel schysst. Kollade igenom boende och allt sånt, verkar bra! och dessutom är ju Berlin en sjukt fantastisk stad.
Åh det skulle vara aaasroligt. Men frågan är : vågar man? dra iväg helt själv sådär...
Och dessutom måste jag spara ihop pengar om jag ska ge mig in på något sånt där, bara 4 veckor skulle gå på typ 20 000..

Får see hur det blir med den saken.

Här är i alla fall en flummig bild på mig i studentmössan

Kommentera inlägget här :