onsdag

Sitter just nu och lyssnar på Neil Young och känner lugnet.
Dagen har varit så som att jag sov fram till 13.00 he he he.. hade sedan körlektion runt 15.
Sen har jag suttit och nött körkortsteori, repititionsfasen är fan det drygaste jag varit med om.
Sen har jag kikat på x antal avsnitt av the big bang theory.

slödag, precis som jag vill ha det.

Förresten, är det bara jag som tycker Johnny Depp är sjukt söt i Alice i underlandet?
haha, trots att alla karaktärer är väääldigt speciella och konstiga så tycker jag ändå att det är någonting som är sött med hans utseende, tror det är ögonen mest.

Kommentarer :

#1: evelina

the big bang theory :')

haha ja han är söt !

skriven
#2: Simon Sajber

Han är underbar i Alice i underlandet. Och söt!

skriven
#3: linnea

Ne. Det smakade ju bara... Fisk? :P haha

skriven

Kommentera inlägget här :