Hellu

I'm alive
Överlevde peace&love, och det var fantastiskt just like last year. En negativ sak med PL är att mina fötter i princip mördades, sjuk smärta! Och inte får dom vila heller, nej för jag jobbar och står i på östrand. Snart en vecka gjord där, sen har jag 2 kvar. Känns helt okej, synd bara att det är kalasbra väder när man är inne på den där surfabriken.
Igår köpte jag 3-dagars till gatufesten, egentligen tror jag inte att mina fötter kommer palla det, eller att jag kommer orka det överhuvudtaget. Men alla bra artister som jag vill se är utspridda på alla dagarna, ganska sämst. Men jag känner ganska pepp ändå. Få se The sounds, Johnossi, Hoffmaestro, Kent m.m. igen
Näee nu ska jag powernapa, inte nådigt att kliva upp klockan 5 på morgonen.

Kommentarer :

#1: evelina

själv sover jag till minst elva varje dag. lite jobbigt det med ;)

skriven

Kommentera inlägget här :