Mitt liv enligt Håkan

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor.
Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)".

Är du man eller kvinna?
Den fulaste flickan i världen

Beskriv dig själv:
Uppsnärjd i det blå

Hur känner du dig?
Precis som romeo

Beskriv stället där du bor:
Gårdakvarnar och skit

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
Mitt Gullbergs kaj paradis

Hur du helst transporterar dig:
Sång i buss på villovägar

Din bästa vän är:
Evert Taube

Du och dina bästa vänner är:
Trubbel

Hur är vädret?
Dom dimmiga dagarna

Favorittid på dagen:
13

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?

Det är så jag säger det

Hur är livet enligt dig?
Magiskt men tragiskt

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
Kär i en ängel

Din rädsla:

Atombomb

Ditt bästa råd:
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Hur du skulle vilja dö:
Fade away

Din själs nuvarande tillstånd:
Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Ditt motto:
Inte skyldig nån nåt

Kommentera inlägget här :