T R Ö T T

Blev hemma från skolan idag. Sov så sjukt dåligt inatt, gick och la mig vid 11, låg och skruva mig i sängen ett bra jävla tag, hade fruktat ont i magen också, klockan 3 var jag upp på toa, la mig sedan i sängen igen och kunde inte somna. Vid 5 på morronsidan ringde emils alarm, han skulle åka tillbaka till Umeå halv 6 på morronen (!) jag låg kvar i sängen medans han packade o höll på och försökte sedan somna om när han åkt för att försöka få någon sömn i alla fall innan min väckarklocka skulle ringa klockan halv 7. Lyckades väll somna efter en stund, men då sov jag istället över och vaknade halv 8?

Ja så där gav jag upp, min trötthet vann över mig.

En väldigt bra helg har der varit i alla fall, Emil kom ner ganska sådär oplanerat och oväntat, vilket var roligt såklart! Sen så har man ju varit på både deportees och markus krunegård, en hel del fart och fläng helt enkelt!
Thumbs up.




haha sötnosen

Kommentera inlägget här :