dayandnight

Sitter hos simon just, färgat håret på honom oså, ska nog snart pallra mig hemöver och kika på paradise hotel finalen!! wohooo. Vet inte vem jag vill ska vinna egentligen, Jackie kanske.

Dagen började med att jag och Camilla drog hem till Linnea på morgonen för att göra ett repotage om hennes och Emelies projektarbete, dagbladet var där och gjorde ett repotage om dom så då passa vi på i samma veva. Dom hade bakat massa godsaker som vi fick smaka, slänger kanske upp bilder senare när jag är hemma. Otroligt gott var det i alla fall!

Sedan efter det så drog jag och Camilla en sväng till stan.
Hittade en röd snygg retro jacka, som kostade 85 kronor på återkommande mode.
Passar finfint att ha till våren. Kanske lägger upp bild på den senare också..

det var allt så länge
ciao

Kommentera inlägget här :