Juldagen = Hets

Ja igår var det då julafton, den firades hos moster i sörberge med släkten. Go mat och allt därtill, trevligt trevligt.
Fick en hel del fina klappisar också, och cash.
Så tog med mig några slantar idag och drog på mellandagsrea med elin, emil och danne.
Vi klev upp 7 imorse, för att vara vid Media markt när dom öppnade klockan 8, men vi var där strax efter 8 och då var alla 180 tvapparater av ett visst märke som Elin och Emil skulle köpa helt slut... SJUKT?
så vi drog ner till expert istället och dom öppnade klockan 9 så vi stod utanför och köade där, när dom väl öppnade var det hets, alla kutade in och trängde sig före varandra för att få tag på sina jävla tv apparater. Efter mycket köande och skit på expert så kom elin och emil ut med varsin tv. Nöjda och glada. Själv köpte jag ett normalobjektiv till min kamera!
Ska testa det nu!
Förövrigt får jag se om det blir någon utgång för mig ikväll, vill ju, men är inte särskilt kry. Var mest snorig och hostig igår, men idag är jag snorig, frusen och febrig..... hmmm
We'll see!

Kommentera inlägget här :