Almedal

Kände för att uppmärksam lite Almedal lyrics, för att dom är faktiskt riktigt bra, inte lyssnat riktigt noga på texterna bara.

Visst var det vackert när vi härjade
och jag önskar att vi kände likadant
Hur har han det idag?
Är han fortfarande lika lycklig?
Jag hörde från hans pojkvän
att han har blivit galen igen
Jag sa "Igen? Vad menar du?"

Oändligt långt bort är du
och över alla andra

Kommer ihåg för några år sen
när jag ringde dig och inte fick något svar
Var är du någonstans?
Jag hörde rykten om att du gått under jorden

Du var min enda bästa vän
Du var min enda bästa vän
Du var min enda bästa vän
Var är du nu, var är du nu?
Du är min enda bästa vän
Du är min enda bästa vän
Du är min enda bästa vän
Var är min bästa vän?

Det kanske kommer hända igen
men det verkar som om vi har tappat allt
Som om vi har tappat allt...

Jag önskar att vi ses igen
Jag önskar att vi ses igen
Jag önskar att vi ses igen
Var är du nu, var är du nu?
Jag hoppas att vi ses igen
Jag hoppas att vi ses igen
Jag hoppas att vi ses igen
Kan vi aldrig ses igen?

Kommentera inlägget här :