Boy with a coin

Åh vad tillfreds jag känner mig just nu!
Det har varit en bra dag idag. Det var intressant att besöka Mittuniversitet, specielt Bildjournalistikprogrammet då.
Känner mig lite små sugen på den utbildningen alltså.. men ja synd att den bara finns i Sundsvall, är mindre sugen på att bli kvar här.

Efter besöket på MIUN så drog jag och C:et in mot stan för att ta lite bilder till median samt att vi kikade i lite affärer!
Hittade en riktigt fin och fluffig vinterjacka på affären, cheap monday vare t.o.m! Men  som tur var så köpte jag ju inte den utan vi drog in mot birsta istället där jag hittade en ÄNNU finare jacka och billigare var den också! 700 spänn! rena rama fyndet, för att vara en vinterjacka. Så den fick följa med hem. NÖJD. Den är riktigt stor och fluffig ser ut som en boll i den, men mysig är den. Blev en top från monki också som det var 50% på.

Inne i stan så var vi in på återkommande mode en sväng också. Den här gången blev det en datorväska/portföljväska typ.. mer datorväska. svart i läder, 197 kronor!

1. väskan (dålig bild men) 2. C:et gör en Foki. Satt fint med en chai latte kan jag ju säga i alla fall.

Kankse lägger upp en bild på jackan någon annan gång.

Kommentarer :

#1: camaama

helveteeeeeeeee

vad jag e söt!!?

skriven

Kommentera inlägget här :