ABC123

Har "roat" mig med photoshop och spotify litegrann såhär på kvällskvisten.
Tycker det är på tiden att man lär sig lite om PS.
Tycker även det är på tiden att man lär sig något om bloggdesign???
Försökte mig på skiten förut, fick till en header, woho, som jag hade gjort i paint... så den var ju inte snygg precis.

Lyssnar på Melissa Horn och funderar över veckans to do.
Känns som om det är samma skit hela tiden.
Plugga det, det och det...

Och så var det där med körkortet.. hmm.

Tydligen är det trippelboll imorgon också, tydligen ska jag vara med?
Vet varken vilka som är med i mitt lag eller vad mitt lag heter.

Känner lite att jag skiter i vilket

Melissa Horn, lite av den kvinnliga motsvarigheten till Winnerbäck.
I think

Kommentarer :

#1: cam

Jag älskar henne!

snygg som fan är hon med

skriven
#2: linnea

Ni heter de okända, haha :D

skriven

Kommentera inlägget här :