girls on weed

Camillas mamma tror att vi går på droger, wohooo.
Inte seriöst.
Vi är bara störda.

Både jag och Camilla tyckte att skolan - 2 timmars engelska- lät värdelöst.
SÅ vi stannade hemma, och tanken var att vi skulle fota... men det blev bara nå halvdant.
Vi orkade inte ens pallra oss ut, så vi flumma på som vanligt istället.



1. Slash! HAHAHAH hahahah HAHHAHAHAHAH! snygg peruken
2. Söt emopopparjävel!
3. Jag och Camilla, försöker oss på något.
4. Emopopparn!

HAHAHAHAHHAHA hahahhahaha HAHAHAH
HAHAHAHAH
Jag får sjuka skrattanfall, för jag bara älskar mina och Camillas infall i att
prova på olika stilar osv hela tiden. Men erkänner, det är sjukt kul!

Sen att andra kan vara tråkmånsar är deras ensak och deras förlust.
Sen att vi är mycket skämtsamma är ju en sak, i princip så kan man ju inte kalla detta emopop, huhu.

Kommentarer :

#1: xCAMxxxCORE xxxxcut

Heheh inteeeeee helkroppsbild´gagaga



MEN AH MAN MÅSTE JU VARA TIMRÅBO FÖR ATT INTE ÄLSKA OSS!!

skriven

Kommentera inlägget här :