fruktstund

Jag sitter hos Simon, vi kollar på disney chanel... simons favorit tv kanal! HAHA
HAHAHAHAHHA
Roooooligt... nej.

Jag har ätit 2 äpplen och en apelsin på cirka en halvtimme, gott? JA, mättande? NEJ
Åhh jag är sjukt sugen på choklad eller nått sliskigt. Men nej, STÅ EMOT SUGET LINA!!!
LÅT DIG INTE FREEEEESTAS.
I'm going mad.

Kom och tänka på en sak förut.
Varför blir man så bekväm med vissa människor efter en tid?
T.ex. Jag som inte bryr mig hur mitt rum ser ut om camilla ska komma, men om det är någon annan, någon som man inte känt lika länge så blir det en helt annan femma. Då hets städar man! Ett annat exempel så kan vi ju ta Simon som alltid har varit städ pedant men nu förtiden orkar han inte ens bädda sängen när jag och camilla ska komma. WOHO det är väll ändå ett tecken på att vänskapen har gått långt? HAHAHAHA. nej men seriöst. Jag älskar när man kan känna så, att man kan vara bekväm! Inte känna prestationsångest att man ska ha på sig snygga kläder (sitter i mjukiskläder hos simon nu), städat och fint o.s.v.

Något som jag däremot inte gillar är pojkvänner som sluskar ner sig för att dom blir bekväma i förhållandet. Alltså att dom inte lägger ner lika mycket energi på hur dom ser ut. Tänker att "jag kan ju ha på mig gamla mjukisar och en ful fotbollströja, vi har ju ändå varit tillsammans så länge." Men det är väll klart att vi vill att våra boys ska se bra ut???? Okej, det är väll okej att sluska ner sig då och då för det vill väll vi tjejer också göra ibland, men inte allt för ofta. OKEJ? Om gnistan ska hållas uppe så är det väll bara ett plus i kanten om man fortfarande kan känna att ens pojkvän är snyggast i världen? AM I RIGHT? Fast jag ska väll inte prata om pojkvänserfarenheter. När hade jag en pojkvän senast? he he he..... 

Kommentera inlägget här :