skogen

Japp sitter nu i en stuga ute i skogen utanför Östersund någonstans. Brevid mig sitter Camilla och läser skvallerblaska och Simon käkar chips och kollar på nyheterna. woho..
Ja, vi är i Simons stuga, blir väll här till tisdag eller onsdag tippar jag på.
BLIR BRA DET
synd ba att vädret suger, men jag har ju med mig regnställ och gummistövlar så det ordnar sig nog HAHA

Igår blev det party med tjejerna, vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen efter lite förkrök hos Emelie så vi slutade upp hos Emelies kusin i stan som hade fest. Helt OK! Meen sen så drog vi ju ut en sväng jag och Camilla. Träffade Hampus! trevligttrevligt, så vi var med han resten av kvällen, vandra omkring och kolla på alla fylleskallar på stan osåå och Camilla och Hampus käka subway. JUST JA jag och Camilla gjorde ett försök att komma in på krogen också, men det gick åt skogen. Dock var det ett bra försök enligt vakten haha.

Man måste våga för att vinna.
NU ska vi se på film här i skogen.

Kommentera inlägget här :