Om du vill ha mig nu kan du få mig så lätt

Nu är jag hemma igen, kom hem igår men jag var alldeles för slutkörd för att orka skriva något igår.
Mådde piss: ont i fötterna,benen, öronen, halsen och snorig på det. Yes. Sen så var jag jävligt trött också. Vaknade klockan 15 idag. he he he.

Men för att säga något om Peace&Love. Jag vet inte vad jag ska skriva bara att det var sjukt underbart!
Hade så jävla roligt.

Soligt och sjukt jävla varmt hela veckan.
2-3 timmars sömn varje natt, om ens det.
Sjukt bra spelningar
Roliga, trevliga, snygga människor
kalla nätter, varma morgonar i tältet (svettades typ ihjäl)
Äckliga bajamajor
Massor av festivalmat

ja det var då en upplevelse utöver det vanliga. så himla roligt.
Snuskig blev man, fast man duschade blev man lika unfresh efter typ en timme igen ba. VARMT.
Fobin över bajamajor är väll typ borta nu... man fick helt enkelt lov att stå ut med dom.
Sett väldigt många spelningar, men dom två absolut bästa var The sounds och Håkan Hellström.

Sjuuuukt mycket människor på Håkans spelning, stod typ längst fram och trängdes i över 2 timmar, helt underbart.
Nej jag vet inte riktigt vad jag ska ta upp mer, ni får fråga om det är något ni vill veta.

Lätt att det blir Peace&Love, Sveriges största festiva!!! nästa år igen


Har alla bilder på min Bilddagbok, indiekid. Kika där

Kommentera inlägget här :