vet inteee

SegLina som är sämst på att uppdatera
Ja

Från igårkväll/natt har jag suttit fram tills nu (+ några timmar till?) Och kollat in allt som har med studier efter gymnasiet att göra. Varit in på universitetens hemsidor och kollat igenom så gott som allt, kollat framtiden för olika yrken, lööönen för yrken, intagningspoäng till olika program, studieorterna, kurserna i programmen. Ja inpricip allt. Tror jag nästan jag kommit fram till vad jag är sugen på, i och för sig har jag varit inne på det förut, men nu blev jag sugen igen. Finns dock några nackdelar, men jag vågar inte säga något än när jag inte är säker på hur jag ska göra.. Hmmm... Men bra att man börjar få någon ordning på vad man vill i alla fall.

Kommentarer :

#1: linnea

det är som en djungel, finns så mycket att kolla upp och ta reda på.. Har du skrivit upp dig på bostadslistor? =)

skriven
#2: linnea

nja.. bara på två :P Fattade inte hur man gjorde på de flesta ;P

skriven
#3: linnea

i linköping och umeå. Sökte på bostad och klickade på några länkar :P När jag väl hittade dit var det lätt ^^

skriven

Kommentera inlägget här :