someday you will be loved



Rött rött rött, en sån vacker färg va. Saknar mitt röda hår....
Det är dumt att vara efterklok, men kan alltid färga tillbaka det så.

Ikväll har jag slingat håret ytterliggare, såå ett steg närmare blondt igen då.
Vet dock inte om jag vill bli helblond, får se hur det slutar.
NU precis nu börjar Moneybrother spela på stora scen på gatufesten...
Hmm.. surt att missa han, men känns inte värt det ändå. Dum som jag är
så missade jag ju han på Peace&Love också. Fan.

Sitter och lyssnar på Death cab for cutie, ah älskade. Men deppade låtar alltså..
jaja

Imorgon åker mamma och pappa bort en vecka och syster jobbar hela veckan typ.
Såå det kommer bli ganska lugnt hemma! Ingen  vovve heller för han ska också få semester
på hundpensionat!
Jag ser dock fram emot det, så alla som inte ska på GF imorgon, fest imorgon halv 8 hos mig
HAHAHA
eeeeh.
nja

Kommentera inlägget här :