regn och rusk

Jag vill spy på vädret!
USCH
man blir ju handikappad, kan inte göra ett skit typ...

jaja
Igår så vare ju då filmkväll med schwester, vi såg 3 filmer.
1. sagan om ringen
2. torsk på tallin
3. Morgan påhlsson (asbra!)

Ja..
såå hamnade inte i säng förrän 3 på natten. Meeen vad gör det?
Vaknade dock halv 1 idag. he he he... gjorde schwester med, så efter snabb frukost drog vi upp till Härnösand
och tog en sväng på dollar store.. jag köpte... hårinpackning!
Sen när vi kom hem så stekte vi lite kyckling och gjorde saftigsallad och åt som två grisar. Förjävla gott var det.
Kom på att jag har ätit kyckling 3 dagar i rad nu, men vadå, det är gudomligt gott.
Efter middagen såg vi sagan om de två tornen. bara 3:an kvar nu! Men det får bli till att se den imorgon

Schwester lämnade mig för en stund sedan, så nu är jag aaaaaaall byyyy myyyyseeeelf.
Ska spela sims

Roligt juuu....
...
..

Kommentera inlägget här :