något ytterst värdelöst

Söndagar, vad kan man säga om söndagar?
Ingenting i princip, för det är just vad dom innehåller.. ingenting.
Ytterst tråkig och värdelös dag. 

Görolös som jag var satt jag och spelade sims när min syster skriker att jag fått en cosmopolitan tidning med posten. Men när började jag premunera på det?? Jo jag insåg då att när beställde nått plagg på nelly för någon månad sedan blev erbjuden 3 gratis nummer av cosmopolitan. Varför jag tackade ja till det erbjudandet är ju en gåta. Men gratis är bra, för  jag hade aldrig betalat för dom där tidningarna. Till vilken nytta ska jag betala pengar för tre tidningar som innehåller samma sak: sex, män, skönhetstips, mode och usla test där jag kan få reda på om min pojkvän tänker göra slut eller inte...
Alltså, när ska dom komma med nått nytt?
Äsch, modetidningar är ingenting för mig

AAH jag kom på, det är ju inte ens söndag?
Det är måndag, snart tisdag t.o.m.
Snacka om vara efterbliven, ser ganska efterbliven ut också.

Näää nu måste det hända någonting, kan inte sitta hemma en dag till, ser ju bedrövlig ut och känner mig som ett ruttet äpple inombords.

Kommentarer :

#1: Bajsugglan

Nej jag håller med dig, de där tidningarna är skit...

Bättre att skriva sin egen skit som man tycker är bra!

skriven
#2: emma

sv: jo jag ska dit!

skriven

Kommentera inlägget här :