jag vet inte

JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ BEN & JERRY'S???!!
Ica Andersson av alla ställen har skaffat det... va? fel att ica i Timrå kunde göraa det.

Segaste/drygaste/skeptigaste(?) gubben från ST idag, yes. Såg ut om skolans största nördar på bilden han tog också.
INTE BRA.
---------------------------------------------------------------------
Jag lyssnar på Autisterna, mycket bra mycket bra.

sitt inte där med drömmar om en bättre dag
lev nu, lev nu som en djävul
man måste upp och leva fast man faller isär


Skit bra texter liksom.. som dom flesta svenska indie artisterna.
Indie i mitt hjärta.

MIN BLOGG BÖRJAR MER OCH MER BLI EN MUSIK BLOGG?
Kanske lika bra?



skeptisk Lina med fult hårband






Kommentarer :

#1: Anonym

jag dör :O är du seriöst? nu måste jag ju gå till ica varje dag!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :